سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
اندرزها، صیقل جانها و جلای دل هایند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

به نام خالق قلم

 

حرف ناب: حتی اگر به زبان آدمیان وزبان فرشتگان سخن بگویم٬ وحتی اگر عطیه نبوت داشته باشم و اگرچنان ایمانی داشته باشم که بتوانم کوهها را جابه جا کنم.... و عشق نداشته باشم٬ هیچ نیستم.

 

پیش درآمد

 

آدما حرفای دلشون رو به طرق مختلفی بیان میکنن٬ واسه کسی میگن٬ توی دفتر خاطراتشون می نویسن یا اینکه اصلا توی دلشون نگه می دارن وبه هیچکس نمیگن. اماما تصمیم گرفتیم حرفامونو توی وبلاگمون بزنیم. این وبلاگ یه وبلاگ مشترکه اما قرار نیست که هر مطلبی توش نوشته میشه دقیقا نظر هردومون باشه!! چون درسته که ما هشت ساله که با هم دوستیم ولی اختلاف نظر زیاد داریم. حتما بااین کار می تونیم به دوستیمون استحکام بیشتری بدیم.

ما اینجا می خوایم از حرفای دلمون بگیم٬ از مسائلی که درموردشون توافق داریم یااینکه اختلاف نظر داریم٬ می خوایم به این انرژی جوونی درونمون که داره هدر می ره جهت بدیم ما می خوایم روی افکارمون٬ فرهنگمون٬ اخلاقمون و البته مسائل روز تامل بیشتری بکنیم و بالاخره یه سنت شکنی اساسی راه بندازیم در باب دوستیابی!!!

خلاصه ایده های زیادی داریم٬ می خوایم که شما هم یاریمون کنید.

 

وبلاگستان سلام٬ مهمون نمیخوای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

واما قسمت هیجان انگیز ماجرا٬ معرفی نامه :

 

مریم :22 ساله٬ دانشجوی سال آخر حسابداری٬ بیکار٬ بی هنر با یه عالمه حرف واسه گفتن. 

 

 الهه : سلام من الهه هستم . اگه بخوام خودم رو معرفی کنم باید بگم که عاشق پاییزم ، بیست و نهم آبان 62 به دنیا اومدم ، نوشتن یکی از محبوب ترین کارای زندگی منه ، با موسیقی زندکی می کنم و عاشق اینم که بتونم به دیگران موسیقی رو یاد بدم ، رفیق فابریکم ، مریمه ( همین مریمی که قبلاً خودش رو معرفی کرد) ،هفت هشت ده سالی هست که با هم ایم .

یه چیزی رو یادم رفت بگم . اینکه من عاشق اینم که از طریق این نوشته ها دوستای جدید پیدا کنم . چرا ؟ چون کسی که از این طریق با من دوست میشه منو با قلمم می شناسه و توی این دوستی نه چهره مطرحه نه وضعیت مالی نه شخصیت و جایگاه اجتماعی . منم وقلمم و رفقای جدیدم .

مهمترین اصل زندگی من ، صداقته . هم توی رفتارم صادقم ، هم توی رفاقتم (اینو یواشکی از مریم بپرسین بیچاره چند ساله داره منو تحمل می کنه ) ، هم توی قلمم و تنها معیار انتخاب دوست برای من صداقته .

اگه می بینی جات بین دوستای من خالیه ، بسم الله .

وقتی خورشید شب و از دروازه  بیرون می کنه

بیا رو مخمل شب ، خورشید و گلدوزی کنیم

               ELAHED62@yahoo.comالهه

آخرین روز شهریور 85


 نوشته شده توسط الهه درویشی در پنج شنبه 85/7/6 و ساعت 5:0 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم

کنج دنج
مدیر وبلاگ : الهه درویشی[26]
نویسندگان وبلاگ :
مریم وزیری (@)[8]



آمار وبلاگ
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 10
مجموع بازدیدها: 74975
جستجو در صفحه

لینک دوستان

خبر نامه